Nu närmar det sig flytt

Det har varit lite dålig uppdatering på sista tiden för det har varit en minst sagt hektisk tid. Sen senaste uppdateringen så har jag rest till  Spanien och Irland och ett antal resor till Finland. Mellan resorna (på helgerna med andra ord) så har vi slitit med husförsäljning, det har varit så jobbigt så man blir galen! Men nu är det klart!!! Idag sker vi under köpekontrakt så nu är man inte fastighetsägare mer! Många har frågat om det inte känns jobbigt att sälja huset och mitt svar till alla är att det bara är skönt att sälja. Orsaken är att jag vill flytta och detta är en stor sten som flyttats. Jag är inte helt nöjd med priset som vi sålde för men jag får väl ta det. Jag ville samtidigt inte vara “dumsnål” så man får leva med det och gå vidare. Nu kan jag koncentrera mig på att sälja bilarna och sedan är det mesta avklarat här hemma. Första veckan i December så ska jag ner till Dubai och försöka få klart med hus och all annan logistik. Med andra ord så blir det en hektisk vecka.  AIK trummar på bra i allsvenskan och det känns som om man kan sniffa lite guldlukt men det är riktigt jämnt in i det sista. Undrar när det var så jämnt senast. Nu blir det nog inte klart innan sista omgången! Kom igen nu Gnaget och håll hela vägen! Om det inte går så har ni gjort en bragdsesson i alla fall! Jag är stolt att vara AIK:are!

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Typical Day. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

