Varför en bostad?

Ibland kan man undra varför man har en bostad? Jag kom precis hem från min resa och nu var det bara att ge sig ut igen. Denna gången blev det dock inte så långt utan bara till Finland! Men man får ju njuta av hotellivet vilket inte är helt fel!

Nåja denna vecka är ingen rolig historia. Jag kommer hem på onsdag och på torsdag så har vi ett stort kundevenemang vilket ger mig en fredag över att träffa mäklaren. Jag måste ju träffa mäklaren så att dom kan fota huset så jag kan få igång processen med försäljningen!

Min helg har varit ett äventyr blandat med slit och kalas! Jag har slitit med att få huset klart för visning och fotografering samt haft kalas för Jenny och som grädde på moset så har vi varit på kalas hos min systerdotter som fyllt år.

Nåja, det har varit en härlig vecka och den här blir inte rolig den heller…jag vill flytta nu!!!

Snart börjar jag räkna sekunder för jag blir galen av allt slit samtidigt som vintern knackar på dörren!!!

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Travel, Typical Day. Bookmark the permalink.

One Response to Varför en bostad?

  1. Someone essentially help to make critically articles I would state. This is the first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the research you made to create this actual submit amazing. Great process!

Leave a Reply

