Hemma igen…

Efter en vecka på resande fot så är man tillbaka hemma igen. Flyget hem var inte roligt, det var som rena charterflyget. Folk sprang fram och tillbaka som galningar och ungar skrek och trodde att dom var på en lekplatts. Dom klättrade på sätena och låg över ryggstöden. Med andra ord total kaos och ingen sömn för mig på flyget.

Man var halvseg i bilen hem mitt i natten sedan. Men efter det vanliga besöket på gyllene måsen i Stora Väsby så var man med i matchen. Det var ett måste att stanna där för det dom hade på brickan på flyget var nog tveksamt om min hund hade ätit. Annars brukar flygmaten vara ganska ok nuförtiden, men men.

Idag ska det spikas lister för fulla muggar. Denna helg så måste jag få klart inför fotografering av huset. Jag vill få husförsäljningen överstökad nu så det är bara att slita!

Nu är det dags för frukost!

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Typical Day. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

