Grattis!

Igår fyllde min bror 30! Tiden går alldeles för fort. Jag minns när han var en litten plutt med ljust krulligt hår och sprnag till kiosken och tiggde godis åt mig och syrran när vi bodde i Tanzania. 

Idag ska jag börja göra klart delar i huset så att man kan börja annonsera och fotografera det. Får nog bli två projekt idag. Det första får bli ett målningsprojekt och det andra får bli ett trappbyte. Jag tror nog att det ser bättre ut med en hel och färdig trappa än en halvfärdig och sned trappa…. 

Sedan är det fotboll i eftermiddag!!! AIK leder allsvenskan fast dom har en match midre spelad och idag har dom chansen att rycka!Jag får inte glömma att gå med i exilgnagare nu när jag flyttar, det är nog det viktigaste på listan.Nåja, nu är det dags för frukost och sedan får man sätta lite fart.

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Typical Day. Bookmark the permalink.

Leave a comment