Internationellt körkort

Idag har jag fyllt i blankett för internationellt körkort eftersom jag ska ut och fara. Enligt uppgifter jag fått så krävs det ett sådant för det landet. Jag ska åka till Dubai i Förenade Arab Emiraten och där ska jag på en anställningsintervju och jag hoppas så innerligt mycket att jag får jobbet och att jag slipper den kommande vintern i Sverige!

Återkommer givet vis med mer info om hur det går…

Idag kom jag hem från Finland efter några dagars arbete där. Jag bodde på ett Scandic ute i skogen och jag kan ju inte lägga det hotellet till min favoritlista direkt. En av kvällarna så hade jag massor med jobb att göra så jag beslutade mig för att beställa mat till rummet och när jag då ringer ner så säger människan “Why can’t you go down and eat in the restaurant instead?”. Jag tycker inta man ska behöva förklara sig på ett hotell i den klassen när det står att dom har “Room Service”.

Nåja i övrigt så var det ok så man ska väl inte klaga för mycket.

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Mobile Pics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

