Äntligen

Idag känner jag mig riktigt nöjd för nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Har slitit på cykeln tre dagar i rad nu så det känns riktigt bra!

Just nu så är det väntans tider och jag går på nålar för jag väntar på svar på en nytt jobb! Det är inom samma företag men i ett annat land. Det är en drömm som skulle slå in om jag får det,!

Vänta är inte min starka sida så det är grymt jobbigt nu och tiden kryper fram…

About SunSeeker

I was born in Sweden and I spent 1 year in Tanzania and another 4 years of my childhood in Ethiopia. Now days I live in Sweden and fight the winter and rainy summers every year... I make my living by working as a Technical Sales Rep. (PreSales) with in the IT industry.
This entry was posted in Typical Day. Bookmark the permalink.

One Response to Äntligen

  1. Jenny says:

    Hej lilla gubben! Du behöver väl inte cykla du kan väl klättra på väggarna. Det brukar du ju göra när du måste VÄNTA, VÄNTA o VÄNTA. Det ger nog lika mycket motion.

    Jag kanske ska ordna en klättervägg tills du kommer hem?

    puss på dig

Leave a Reply

